כיצד הופכים חברה למצליחה?

הלכתם אחרי החלום ופתחתם עסק עצמאי? כל עצמאי יכול להעיד על הקשיים שיש כאשר מוטלת כל האחריות על הכתפיים שלך, וכל הנזקים וההצלחות הם תוצאות של מה שאתה בישלת. יכול להיות שהחברה שלכם עובדת טוב אך תמיד אפשר להפוך אותה ליותר ויותר טובה. איך עושים את זה?

הדרך להפוך את החברה שלכם למצליחה

ריכזנו לפניכם מספר נקודות עליהן יש לשים דגש כדי למנף את החברה שלכם:

שיווק פשוט ומהיר – בעולם המדיה אנחנו חייבים תמיד להיות צעד אחד קדימה לפני המתחרים שלנו. את השיווק יש לתת לאנשי המקצוע. הרבה עסקים נוטים להתפשר על הוצאה זו ומחליטים לשווק בעצמם, שיווק חייב להיות חד, עם מסר ברור וקצר. לאנשים היום אין הרבה סבלנות, קחו לדוגמא פרסומות של חברות מצליחות כמו קוקה קולה, הפרסומות של חברת קוקה קולה כמעט ללא מילים. לכן, חשבו על סלוגן שיתקע לאנשים בראש, או תמונה שאנשים יזכרו אותה. יש לפרסם את המוצר לקהל היעד הספציפי שלכם, אנשי השיווק המקצועיים ידעו לעשות את ההבחנה.

שיתוף פעולה – כדי לגרום לכך שהחברה שלכם תתפתח ותשגשג עליכם ליצור קשרים עם חברות שיכולות לתרום לכם. היום כמעט כל החברות עובדות בשיתוף פעולה עם חברות אחרות, קשה מאוד לשרוד בעולם העסקים לבד. לכן, צרו שיתופי פעולה עם חברות אחרות, בין אם מדובר על רכישת מוצרים חדשים ובין אם מדובר על מכירתם. השקיעו בחברות אחרות והן תשקיעה בכם. כמובן שיש לפעול עם שיקול דעת כאשר אתם בוחרים חברה לעבוד איתה, אם מדובר על חברה שנוגדת את האידיאולוגיה של החברה שלכם או של הלקוחות שלכם, מוטב שלא תבצעו עימה שיתופי פעולה. 

תשוקה – למה פתחתם את החברה שלכם? מה מייחד את החברה שלכם מכל חברה אחרת? תמיד תשאלו "למה", רק ככה מתקדמים בעולם העסקים. עם פתיחת החברה, עם הרעיון הראשוני יש לבדוק שבאמת יש לכם תשוקה למוצר שאתם מוכרים, שאתם באמת מאמינים בו ולא פשוט רוצים "לעשות כסף". רק חברות המתבססות על תשוקה הן אלו ששרדו את הקשיים שבדרך, ויש הרבה.

יחסי אנוש – הבסיס ליצירת מקום עבודה נעים, תחלופה נמוכה של עובדים ולקוחות קבועים הוא יחסי האנוש אותם אתם מנחילים לחברה שלכם. עליכם לדאוג לכך שיהיה לעובד שלכם את כל מה שמגיע לו, בין אם מדובר על ארוחת צהריים חמה ובין אם מדובר על ימי גיבוש. עובדים שמרגישים טוב לקום בבוקר וללכת למקום העבודה, הם היעילים ביותר. נסו לשמור על כך שיהיה אפשרויות קידום – שהעובדים לא ירגישו תקועים במקום. כמו כן, עליכם לדעת שהטיפול והיחס שאתם נותנים ללקוחות שלכם הוא זה שיקבע אם יחזרו או לא. שמרו תמיד על חיוך, הבנה ויחס בגובה העיניים אל מול הלקוחות. תראו להם שבאמת אכפת לכם מהם, שאתם שונים.

כתבות נוספות מהמגזין

דילוג לתוכן